Ben jij die enthousiaste zanger of zangeres die ons koor komt versterken? Bezoek vrijblijvend een repetitie!

1024 768 Zaltbommels Kamerkoor

Het Zaltbommels Kamerkoor met Irene Maessen als dirigent, sinds begin 2019, legt het accent op de kamermuziek in de brede zin van het woord. Op dit moment telt het koor ca. 23 leden. Het instuderen vinden wij net zo interessant als het geven van concerten. Aspirant-leden met minder ervaring krijgen alle kans zich te ontwikkelen.

Momenteel is uitbreiding bij zowel de dames- als herenstemgroepen gewenst. Vooral tenoren en sopranen nodigen wij van harte uit kennis te komen maken.

Neem dus contact met ons op als het je leuk lijkt met ons muziek te maken en je stem te verfraaien. Kom vrijblijvend kennismaken tijdens onze repetities om te voelen hoe het is gezellig met ons te zingen en te werken aan klankkleur.

De repetities zijn iedere woensdag in de Koorkerk van de St. Maarten in Zaltbommel van 20.00 tot 22.00 uur. De contributie bedraagt € 72,50 per kwartaal, waarbij de bladmuziek en consumpties zijn inbegrepen.