Najaarsconcert 21 oktober

450 690 Zaltbommels Kamerkoor

Op vrijdag 21 oktober 2022 geeft het Zaltbommels Kamerkoor o.l.v. Irene Maessen een sprankelend concert in de Sint Martinuskerk in Zaltbommel, aanvang 20.15 uur.

Het koor voert een palet aan muziekstijlen uit, van kameropera’s en kerkelijke muziek tot close harmony. Zo divers kan een kamerkoor klinken! Begeleid door het veelzijdige ensemble Sprank, bestaande uit een trompettist, accordeonist en contrabassist, wordt het een sprankelend en spannend concert.

Op het programma staan composities van Henry Purcell (delen uit Dido and Aeneas), Wolfgang Amadeus Mozart (delen uit die Zauberflöte), Georg Friedrich Händel (uit Rinaldo), Giaochino Rossini (uit Petite Messe solenelle), en de lichtere muziek van Arthur Sullivan en Joseph Kosma (Les feuilles mortes).